Kantoorklachtenregeling

Kantoorklachtenregeling

Home » Woordenboek » Kantoorklachtenregeling
8.5

Wat is een kantoorklachtenregeling?

De kantoorklachtenregeling is de interne regeling die de notaris hanteert bij de behandeling van klachten. Die regeling is te vinden op de website van jouw notaris. Hierin staat beschreven hoe je jouw probleem kunt voorleggen aan de notaris en hoe geprobeerd zal worden om een oplossing te vinden. Probeer altijd eerst om met je notaris te bespreken waar je mee zit. Iedere notaris is verplicht om een kantoorklachtenregeling te hebben.

Gaat het over een dossier van DoeHetZelfNotaris? Als een gesprek geen uitkomst biedt, neem dan contact met ons op. Wij zullen de zaak dan voor je oplossen.

Logo GeschillencommissieAls je het niet eens bent met de uitkomst van de klachtenbehandeling, kan je jouw klacht ook voorleggen aan geschillencommissie: de Geschillencommissie Notariaat. Is er echt iets grondig mis? Leg dan je klacht voor aan de tuchtrechter voor het notariaat bij de Kamer voor het notariaat.

  • Het meervoud van kantoorklachtenregeling is Kantoorklachtenregelingen